ISBN 953-99584-3-1
Postscriptum, 2006.
Prevela i uredila: Vivijana Radman
Cijena: 180 kn
Rasprodano

“Neočekivani uspjeh moje prve knjige Seksualna lica, koja slikarstvo i kiparstvo supostavlja s poezijom, dokazao je da postoje ljudi koji ne pripadaju sveučilišnom svijetu, a koji žude za tim da ih se uputi u povijest književnosti i kulture te u njezina nepromjenjiva umjetnička načela. U Slomi, sruši, sprži pokušala sam napisati jezgrovita tumačenja poezije koja rasvjetljavaju tekst i koja pritom i sama čitatelju pružaju užitak u pisanoj riječi. Moje svjetovno, pa ipak napola mistično viđenje umjetnosti jest da ona otvara slavinu iskonskih energija, ruši prepreke i odlučno preuređuje naš uobičajeni način gledanja. Poezija, oživljena snagom daha (što je izvorno značenje riječi duh i nadahnuće) potiče radosnu duhovnu obnovu. Dobra se pjesma prelijeva u duginim bojama i užarena je do sjaja, hvata svjetlo iz neočekivanih kutova i osvjetljava opće zasade čovječanstva za koje uskogrudni suvremeni teoretičari poriču da uopće postoje. Pridržavam se jednoga nepopularnog nauka: štujem umjetnike i pjesnike koje iskeženi poststrukturalisti sa svojim političkim ciljevima tako bezobzirno ‘razotkrivaju’. U mom pogledu na svijet nema mjesta za ‘smrt autora’. Unatoč prekidima, gubicima i zaživljavanjima, umjetnička tradicija ima transhistorijski tijek.” —— Camille Paglia, Predgovor

Camille Paglia je sveučilišna profesorica humanističkih znanosti i medijskih studija na University of the Arts u Philadelphiji. Autorica je knjiga Seksualna lica: umjetnost i dekadencija od Nefertiti do Emily Dickinson (1990), Sex, Art, and American Culture: Essays (1992), Vamps & Tramps: New Essays (1994), The Birds (1998), Glittering Images (2012) i Free Women, Free Men (2017).